sobota, 2 lipca 2016

BookAThon Edycja Lato 2016


 
BookAThon trwa od 4 do 10 lipca i obejmuje następujące wyzwania:
 
1. Wakacje z duchami
"Drugie spojrzenie" Jodi Picoult (502 str.)

Książkę wybrałam zupełnie przypadkiem, grzebiąc na półce w bibliotece.
 
2. Dokończenie lub rozpoczęcie serii
"Kroniki Spiderwick. Księga pierwsza" Tony DiTerlizzi, Holy Black (232 str.)

Tę serię dla dzieci dostałam od męża na imieniny i od tego czasu czeka na przeczytanie. Idealnie się wpasowała w bookAThonowe wyzwanie.


3. Autor o Twoim imieniu lub inicjałach
"Dziewczyna na Times Square" Paullina Simons (480 str.)

Zawsze miałam problem z inicjałami PM przy wyszukiwaniu autorów. Postanowiłam poszukać imienniczki, a o Paullinie Simons słyszałam już trochę pochlebnych opinii, więc wybrałam cokolwiek tej autorki w bibliotece.


4. Lato z kryminałem
"Morderstwo w Mezopotamii" Agatha Christie (272 str.)

Moje ulubione wyzwanie w tej edycji. Uwielbiam kryminały, kocham Agathę Christie, a ta konkretnie książka została wybrana, żeby pasowała również do następnego wyzwania.

5. Książka z Twoim zawodem
"Morderstwo w Mezopotamii" Agatha Christie (272 str.)

Jestem inżynierem środowiska, zawód raczej rzadko występujący w książkach, ale można było wybrać książkę dotyczącą wymarzonego zawodu. Jako dziecko chciałam być nauczycielką albo piosenkarką. Przez pewien czas też myślałam nad zostaniem pielęgniarką (dopóki nie zemdlałam na widok krwi), więc postanowiłam to wykorzystać i połączyć z kryminałem.
 
6. Wakacyjna miłość
"Razem będzie lepiej" Joyo Moyes (464 str.)

Książka wybrana, bo kurzy się od dłuższego czasu na półce i czeka na swoją kolej.
 
7. Przeczytaj podczas BookAThonu co najmniej 1500 stron
 Wyszło mi łącznie 1950 stron, jeśli sprostam wszystkim wyzwaniom.
 
 
 Podczas BookAThonu będą mi towarzyszyć Daenerys Targaryen i Sherlock Holmes:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz