poniedziałek, 11 lipca 2016

BookAThon Edycja Lato 2016 - podsumowanie


W tegorocznym BookAThonie udało mi się wywiązać ze wszystkich zadań.

1. Wakacje z duchami
 "Drugie spojrzenie" Jodi Picoult (502 str.)
 
2. Dokończenie lub rozpoczęcie serii
 "Kroniki Spiderwick. Księga pierwsza" Tony DiTerlizzi, Holy Black (232 str.)
 
3. Autor o Twoim imieniu lub inicjałach
 "Dziewczyna na Times Square" Paullina Simons (480 str.)
 
4. Lato z kryminałem
 "Morderstwo w Mezopotamii" Agatha Christie (272 str.)
 
5. Książka z Twoim zawodem
 "Morderstwo w Mezopotamii" Agatha Christie (272 str.)
 
6. Wakacyjna miłość
 "Razem będzie lepiej" Joyo Moyes (464 str.)
 
7. Przeczytaj podczas BookAThonu co najmniej 1500 stron
 Przeczytałam łącznie 1950 stron.

Jestem zadowolona nie tylko z tego, że wzięłam udział w BookAThonie i sprostałam wszystkim wyzwaniom. Udało mi się wybrać same dobre książki, które na pewno zostaną w mojej pamięci. 

Zachęcam do brania udziału we wszelkich możliwych książkowych wyzwaniach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz