wtorek, 31 maja 2016

31/52/2016 "Kraina cienia" Jenny Carroll (Meg Cabot), Tom I cyklu "Pośredniczka"



KSIĄŻKA BIERZE UDZIAŁ W WYZWANIU:
CZYTAM, ILE CHCĘ!







Powiedziano mi, że tam będą palmy.


Tygodniowe wyzwanie książkowe nr 46: Literatura młodzieżowa. Liczy 190 stron.

Susannah Simon ma niezwykły dar. Widzi duchy, które błąkają się po ziemi i pomaga im przejść na drugą stronę. Po przeprowadzce na koniec Ameryki, do Kalifornii, zastaje ducha młodego chłopaka w swoim pokoju w nowym domu. Próbuje rozwikłać zagadkę jego śmierci a jednocześnie przepędzić ducha dziewczyny, która popełniła samobójstwo i ubzdurała sobie, że Suze kradnie jej życie.

Bardzo lubię Meg Cabot. Pokochałam jej serię "Pamiętnik księżniczki", którą zaczytywałam się w gimnazjum. Z "Pośredniczką" jednak to było moje pierwsze spotkanie i uważam, że całkiem udane. Wiadomo, młodzieżówka, nie jest to może zbyt ambitna lektura, ale dobrze się czyta, wciąga, nie mogę się doczekać kolejnej części. I nawet nie miałam wrażenia, że jestem za stara, choć pewnie z 10 lat temu podobałaby mi się jeszcze bardziej. 

Polecam dla relaksu, tak do poczytania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz