wtorek, 31 stycznia 2017

4/52/2017 "Kolacja z zabójcą", Aleksandra Marinina

Zabójców było trzech - Zleceniodawca, Organizator i Wykonawca.

  



Wydawca: W.A.B.
Data wydania: 2017
Tytuł oryginału: Стечение обстоятельств
Przekład: Margarita Bartosik
Oprawa: miękka
Liczba stron: 295










Tygodniowe Wyzwanie Książkowe nr 74: Wydawnictwo W.A.B.
Wyzwanie Książkowe 2017 nr 2: Autorem jest Kobieta.

Tę książkę nabyłam za jakieś śmieszne pieniądze. Coś kiedyś Marininy czytałam i kojarzyło mi się, że było spoko, to się wzięłam.

„Kolacja z zabójcą” to pierwszy tom serii z Anastazją Kamieńską. 

Śmierć Iriny Filatowej – naukowca z Ministerstwa Spraw wewnętrznych wygląda na nieszczęśliwy wypadek. I tak miał być odebrany według planu mordercy. Jednak milicja dysponuje doskonałym analitykiem. Anastazja Kamieńska bez większych problemów ustala zabójcę, ale problem w tym, że ten z kolei ma dobre alibi. Pani analityk postanawia zmienić tożsamość i zbliżyć się do podejrzanego…

Książka jest moim zdaniem w miarę dobra. Szybko się czyta, nawet wciąga, bo dużo się dzieje. Niestety wszystko jest przewidywalne, nie trzyma w napięciu, nie dzieje się nic zaskakującego. Dlatego mam trochę mieszane uczucia, ale jeszcze dam szansę autorce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz